22 Aralık 2006

Mantarlı Kuzu




Malzemeler: (2-3 kişilik)
250 gram kuzu eti
10 adet mantar
3 yemek kaşığı zeytinyağı
1 soğan
4 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 havuç
1 patates
1 çay bardağı su
Tuz, karabiber, kırmızı biber

Yapılışı:
1) Kuzu etini küp küp doğradım.
2) Zeytinyağında etler suyunu salıp çekinceye kadar kavurdum.
3) Sonra üzerine yemeklik doğradığım soğan ve sarımsağı koyup karıştırarak kavurmaya devam ettim. Salçayı ekledim.
4) Halka halka doğradığım havucu, dörde böldüğüm mantarları, küp küp doğradığım patatesi, tuzu, baharatları ve sıcak suyu ekleyip, kısık ateşte arada bir suyunu kontrol ederek etler yumuşayana dek pişirdim.
5) Afiyetle yedik.

13 yorum:

  1. afiyet olsun.. tüm yaptıklarınız çok güzel ..sevgiler..ferhan

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ferhan,
    Çok teşekkür ederim :)
    Samsun'a sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. mukemmel gorunuyor.tarifte mantarin hangi asamada konuldguunu goremedim. ama herhalde kavurma asamasinda olsa gerek.

    paylasim icin tesekkurler..

    busra,
    http://cocukegitimi.desenblog.com

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Büşra, mantarlardan bahsetmeyi unutmuşum :) Uyarın için teşekkür ederim.

    Bu arada yeni bloğun hayırlı olsun. Çok faydalanacağımızdan eminim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. UNUTUKLARINI ANIMSA,KAYBETTİYSEN ARA,ÖZLEDİYSEN GİT BUL,KIRDIYSAN AF DİLE,KIRILDIYSAN AFFET,SEVİYORSAN SÖYLE..ÇÜNKÜ BUGÜN BAYRAM..SAĞLIKLI,MUTLU BAYRAMLAR...

    2007,HEPİMİZE SADECE SAĞLIK,MUTLULUK,BAŞARI,PARA VE AŞK GETİRSİN..EEE,DAHA NE OLSUN???YENİ YILIMIZ KUTLU OLSUN...

    YanıtlaSil
  6. Hayatcigim
    Kurban bayramin mubarek olsun,
    Gulen yuzune gulucukler eklesin bu bayra, mutlulugunuza mutluluk katsin!
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Yeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...

    YanıtlaSil
  8. Mübarek Kurban Bayramınızı Kutlar,Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim.
    Bu Vesileyle Yeni Yılınızıda Kutlar,Sağlıklı,Huzurlu,Bol kazançlı bir yıl geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Hayat'cim ellerine saglik nefis gorunuyor. Ama ilk firsatta su damla sakizli tatliyi yapmak istiyorum:)) Sevgilerle,

    YanıtlaSil
  10. merhaba,

    ne güzel bir yemek bu böyle... Öğlen yemeği yemedim.. Açım aç bu yemek olsa lüpletmiştim şimdi :)
    Ellerinize sağlık. Portakallı peltede şahane yani :D

    Http://misss.blogcu.com

    YanıtlaSil
  11. Nimetcigim,
    Nerelerdesin.uzuuun bir tatilde mi yoksa?
    Sevgiler
    http://lamamutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Aysun, Lama, Sonia, Serap, Tuba, Zerrin yorumlarınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)
    Umarım 2007 hayırlar getirir yaşamlarımıza...

    YanıtlaSil
  13. guzel tarif. ellerinize saglık.

    YanıtlaSil